Pracownicy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tucholi

Zdjęcie Marzena Gruchała

Marzena Gruchała

Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tucholi.

Jestem absolwentką studiów wyższych w zakresie psychologii oraz pedagogiki. Swoje doświadczenie i wiedzę zdobyłam dzięki licznym kursom oraz studiom podyplomowym, jak: zarządzanie oświatą, diagnostyka psychologiczna czy socjoterapia.

Stawiam na stały rozwój: poświęcam czas na szkolenia, aby zapewnić swoim klientom jak najlepsze zrozumienie, wsparcie i współpracę.

Prywatnie pasjonuje się ogrodnictwem i literaturą faktu. Wolne chwile spędzam również na motocyklowych wyprawach jako pasażerka, łącząc zamiłowanie do przygód z możliwością odkrywania nowych miejsc.

Zdjęcie Lucyna Witkowska

Lucyna Witkowska

Zastępca Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tucholi.

Logopeda, neurologopeda i specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

W Poradni zajmuję się głównie diagnozowaniem niemowląt i małych dzieci oraz zaburzeń z zakresu przetwarzania słuchowego.

Prowadzę również indywidualne terapie logopedyczne. Realizuję zajęcia terapeutyczne w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

Ewelina Wamka

Logopeda, neurologopeda i specjalista wczesnej interwencji logopedycznej.

W Poradni zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną, neurologopedyczną dzieci od trzeciego roku życia.

Prowadzi terapię osób z jąkaniem i niepłynnością mowy.

Realizuję zajęcia terapeutyczne w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

Hanna Kozłowska

Logopeda, oligofrenopedagog.

Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi.

W Poradni zajmuje się głównie diagnozowaniem dzieci z zakresu zaburzeń miofunkcjonalnych aparatu mowy.

Prowadzę indywidualne terapie logopedyczne. Realizuję zajęcia terapeutyczne w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

Zdjęcie Małgorzata Smułczyńska

Małgorzata Smułczyńska

Pedagog, oligofrenopedagog.

W okresie wieloletniej pracy pedagogicznej podejmowałam różnorodne formy doskonalenia zawodowego. Najważniejsze z nich to ukończone Studium Podyplomowe Terapii i Zaburzeń Rozwoju Psychoruchowego  Dzieci, 3- stopniowe szkolenie dotyczące terapii behawioralnej dzieci autystycznych oraz warsztaty terapii behawioralnej,  kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji uczniów autystycznych.

W PPP zajmuję się diagnozą oraz terapią uczniów z trudnościami edukacyjnymi. Ważne miejsce w mojej pracy zajmuje terapia dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,  prowadzona w ramach  WWRD.

Zdjęcie Marta Zienowska

Marta Zienowska

Pedagog, pedagog specjalny – specjalność edukacja i rehabilitacja dzieci w spektrum autyzmu, trener TUS.

Jako pedagog specjalny w Poradni łączę profesjonalną wiedzę z empatią i indywidualnym podejściem do każdego dziecka oraz jego rodziny. Ukończyłam studia licencjackie z socjologii, specjalizując się w mediach i komunikacji społecznej oraz studia magisterskie zintegrowanej wczesnej edukacji. Pracuję jako pedagog specjalny z kwalifikacjami w edukacji i rehabilitacji dzieci w spektrum autyzmu. Jestem certyfikowanym diagnostą ADOS-2, ukończyłam między innymi 3 stopniowy kurs z terapii behawioralnej, kurs na trenera umiejętności społecznych oraz kurs z psychometrii, a obecnie szkolę się na terapeutę karmienia. W swojej pracy staram się stworzyć atmosferę zrozumienia i bezpieczeństwa, wspierając dzieci w odkrywaniu ich potencjału.

Prywatnie mama bliźniąt. Pasjonuję się gotowaniem i pieczeniem słodkości.

Zdjęcie Alina Słoniewicz

Alina Słoniewicz

Pedagog, oligofrenopedagog, surodpedagog i tyflopedagog.

W poradni pracuję od 2007 r. Wcześniejsze bogate doświadczenie pedagogiczne zebrałam pracując w szkole jako nauczyciel i wychowawca  dzieci i młodzieży. Dzięki temu potrafię spojrzeć na problemy naszych klientów z szerokiej perspektywy.

W swojej codziennej pracy zajmuję się głównie diagnozą pedagogiczną uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, szczególnie słabowidzących i słabosłyszących. Prowadzę również terapię pedagogiczną z uczniami napotykającymi na trudności w uczeniu się.  Ponadto utrzymuję stały kontakt ze specjalistami szkolnymi zajmującymi się pomocą psychologiczno – pedagogiczną, staram się służyć im radą i pomocą.

Poza pracą realizuję różnorakie zainteresowania i pasje, latem jest to szczególnie uprawa ogrodu i wyjazdy turystyczne, a zimą szycie i robótki ręczne.

Zdjęcie Iwona Ziółkowska

Iwona Ziółkowska

Oligofrenopedagog, pedagog, terapeuta pedagogiczny, specjalista ds. WWRD, terapeuta ręki.

W poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci i młodzieży w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjnych.

Prowadzę indywidualne terapie z uczniami mającymi specyficzne trudności w uczeniu się ,zajęcia korekcyjno-kompensacyjne.

Realizuję zajęcia terapeutyczne w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

Zdjęcie Joanna Wiśniewska

Joanna Wiśniewska

Pedagog, terapeuta ręki.

Mam wieloletnie  doświadczeniem w pracy z dziećmi.  Praca jest to moją pasją, wyzwaniem oraz motywatorem do ciągłego doskonalenia i zdobywania nowej wiedzy.

W poradni zajmuję się diagnozą i terapią pedagogiczną dzieci. Prowadzę także grupowe zajęcia z terapii ręki.

Prywatnie bardzo lubię aktywnie spędzać czas z rodziną – jazda na rowerze, pływanie, spacery.

Zdjęcie Iwona Chmara

Iwona Chmara

Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

W okresie wieloletniej pracy na stanowisku psychologa podejmowałam różnorodne formy doskonalenia zawodowego. Najważniejsze z nich to: Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach, Trening Umiejętności Społecznych, Psychologia Transportu.

Aktualnie w poradni psychologiczno-pedagogicznej zajmuję się diagnozą i terapią psychologiczną dzieci i młodzieży w wieku przedszkolnym oraz szkolnym. Prowadzę zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.  Mam doświadczenie w pracy psychologa szkolnego w szkole podstawowej oraz ponadpodstawowej.

Zdjęcie Ewa Szweda

Ewa Szweda

Psycholog.

Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu opieki nad dzieckiem, z zakresu terapii zaburzeń rozwoju psychoruchowego u dzieci oraz wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wczesnej interwencji a także kurs psychoterapii psychodynamicznej.

Interesowałam się i prowadziłam programy profilaktyki uzależnień dla dzieci i młodzieży.

Obecnie w poradni zajmuję się diagnozą psychologiczną uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz rozwoju psychoruchowego dzieci od 3  do 6 roku życia.

Zdjęcie Ewelina-Pociot-Gostomska

Ewelina Pociot-Gostomska

Psycholog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny

Oferuję wsparcie psychologiczne dla dzieci, młodzieży w zakresie:

  • Problemy emocjonalne i behawioralne: lęki, złość, smutek, trudności w radzeniu sobie ze stresem
  • Zaburzenia lękowe i depresyjne: fobie, zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne, depresja
  • Zaburzenia relacji społecznych: trudności w nawiązywaniu kontaktów, samotność, problemy w rodzinie
  • Diagnoza i wsparcie w przypadku zaburzeń ze spektrum autyzmu (ADOS-2)
  • Diagnoza rozwoju psychoruchowego dzieci do 3. roku życia

Prowadzę terapię już od wielu lat, co pozwala mi na skuteczne rozwiązywanie różnorodnych problemów. Terapia poznawczo-behawioralna, którą stosuję, jest jedną z najbardziej skutecznych metod leczenia zaburzeń psychicznych. Każdy pacjent jest inny, dlatego dostosowuję terapię do jego unikalnych potrzeb i oczekiwań. Regularnie uczestniczę w szkoleniach i superwizjach, aby zapewnić najwyższy poziom świadczonych usług.

W ogrodzie, wśród ulubionych roślin, odnajduję spokój i harmonię, które pozwalają mi nabrać dystansu do codziennych problemów. Z kolei podczas górskich wędrówek i przejażdżek rowerowych doświadczam adrenaliny i satysfakcji z pokonywania własnych ograniczeń.

Zdjęcie Ewelina Koślińska

Ewelina Koślińska

Psycholog, socjoterapeuta, trener TUS, specjalista surdo-i tyflopedagogiki, ukończyłam również kurs z zakresu zarządzania oświatą.

Pracuję w Poradni od 2009 roku, aktualnie zajmuję się diagnozą i terapią psychologiczną dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, prowadzeniem zajęć w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz organizacją badań diagnostycznych.

Poza tym pracuję jako psycholog szkolny w jednej z tucholskich szkół ponadpodstawowych.

Prywatnie mama i posiadaczka domowego zwierzyńca, lubiąca ciszę i odpoczynek w otoczeniu przyrody.

Zdjęcie Majka Lubińska

Majka Lubińska

Psycholog.

Ukończyłam studia magisterskie w 2022r., więc dopiero zaczynam swoją karierę zawodową. Pracę w tutejszej poradni zaczęłam we wrześniu 2024 roku i aktualnie zdobywam doświadczenie w pracy psychologa.

W poradni zajmuje się diagnozą ogólną dzieci i młodzieży. Realizuję zajęcia terapeutyczne w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz indywidualną terapię psychologiczną.

Wolne chwile spędzam z dobrą książką, a w słoneczne dni relaksując się w zaciszu natury.

Zdjęcie Sara Eliasz

Sara Eliasz

Psycholog

Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Jeszcze jako studentka starałam się  zdobywać doświadczenie zawodowe między innymi odbywając staż w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej.

W poradni zajmuję się diagnozą dzieci i młodzieży oraz prowadzę terapię psychologiczną. Ukończyłam kurs terapeuty zajęciowego oraz trenera umiejętności społecznych.  Obecnie rozpoczęłam szkolenie z psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym.  W  swojej pracy dążę do jak najlepszych rozwiązań, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i dobrostan dziecka.

Prywatnie miłośniczka jazdy konnej i kultury koreańskiej,  co zainspirowało mnie do nauki tego języka.

Zdjęcie Karolina Bartczak

Karolina Bartczak

Samodzielny referent administracyjny.

Ukończyłam studia na kierunku administracja.

Zajmuje się prowadzeniem sekretariatu w Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej.

Prywatnie bardzo lubię podróże te małe i te duże 😊

Informujemy, że godzina dostępności wszystkich naszych specjalistów odbywa się w roku szkolnym 2024/2025 co tydzień we wtorek w godzinach 12.00-13.00.

Zapraszamy do skorzystania z możliwości rozmów, konsultacji w tym czasie z naszymi specjalistami.