Zaproszenie na nadchodzącą konferencję – „Przystanek ZDROWIE – podsumowanie”

logo Poradni Psychologiczno Pedagogicznej w Tucholi  ZAPROSZENIE

“Jednym z największych problemów naszych czasów jest fakt, że umożliwiamy młodym ludziom docieranie do treści, do których nie są przygotowani rozwojowo. Zmaganie się z nimi nie przyspieszy ich dorastania, ale zabierze im dzieciństwo … a niekiedy także dorosłość.”

prof. Jakub Andrzejczak

 

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 

w Tucholi

zaprasza dyrektorów oraz 

specjalistów szkolnych na konferencję 

pt. „Przystanek ZDROWIE – podsumowanie”,

w dniu 29 października 2024r. (wtorek) w godzinach 9.00 – 13.30.

Proszę o potwierdzenie obecności do 18 października 2024r. 

emaliowo: poradnia@poradniatuchola.pl,

 w tytule wiadomości

 proszę o podanie placówki i ilości osób*. 

Serdecznie zapraszam

Marzena Gruchała

Dyrektor PPP w Tucholi

*Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, 

prosimy o wydelegowanie maksymalnie 2 osób z placówki.

 

ROZKŁAD JAZDY

STACJA I 9.00 – 9.15 – rozpoczęcie konferencji i przywitanie gości

STACJA II 9.15 – 9.30 – 55 lat Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tucholi

STACJA III 9.30 – 10.00 – Przystanek ZDROWIE – wyniki badań ankietowych prowadzonych na terenie przedszkoli i szkół powiatu tucholskiego

STACJA IV 10.00 – 10.15 – O zdrowiu w piosence

STACJA V 10.15 – 11.30 – Uzależnienia cyfrowe dzieci i młodzieży – profesor Jakub Andrzejczak

STACJA VI 11.30 – 12.00 – przerwa kawowa

STACJA VII 12.00 – 13.15 – Uzależnienia cyfrowe dzieci i młodzieży – profesor Jakub Andrzejczak

STACJA VIII 13.15 – 13.30 – zakończenie

Profesor Wielkopolskiej Akademii Społeczno-Ekonomicznej i kierownik Zakładu Socjologii Wychowania, doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, członek Pracowni Profilaktyki, Resocjalizacji i Readaptacji Społecznej, autor licznych badań naukowych oraz programów profilaktycznych w zakresie funkcjonowania dzieci i młodzieży w świecie cyfrowym. Opiniodawca w stacjach radiowych, prasie oraz portalach edukacyjnych.